Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, (www.live-natural.hu) figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

 • Üzemeltetői adatok ismertetése

• Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

• A kínált termékek kategória besorolása

• Rendelési információk ismertetése

• A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

• Rendelés lépéseinek bemutatása

• A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése

• Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása

• Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése

• Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

• Jótállási, garanciális, kellékszavatossági, termékszavatossági információk, tudnivalók

• Az elállási jog ismertetése

• Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató

• Panaszkezelési információk

• Adatkezelési információk

 Üzemeltetői adatok ismertetése

    1.            A www.live-natural.hu online áruházat a Coolkids Bt. üzemelteti (továbbiakban: “Szolgáltató”)

     2.            A Szolgáltató cégneve: Coolkids Kereskedelmi és szolgáltató Bt.    A Szolgáltató rövidített neve: Coolkids Bt.

     3.            A Szolgáltató székhelye: 5600 Békéscsaba, Jókai u. 20. 4/14..

     4.            A Szolgáltató (Cg:04-06-009292, bejegyezve 2016.05.17-én a Gyulai Törvényszék Cégbírósága által, adószám: 25554946-1-04), fő tevékenysége: Csomagküldő, internetes kiskereskedelem.

     5.            Szerződés nyelve: Magyar

     6.            Elektronikus elérhetőség: info@live-natural.hu

     7.            Telefonos elérhetőség: +36 30 860 1039

     8.            A Szolgáltató adatvédelmi nyilvántartási azonosítója: NAIH-53854/2012.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg. Békéscsabai megrendelőink ingyenes házhoz szállítással vehetik át megrendelésüket előre egyeztetett helyen és időpontban.

Természetes alapanyagú étrend kiegészítőket, tisztítószereket és bőrápolási termékeket kínálunk. Egészséggel kapcsolatos információkat, cikkeket, tapasztalatokat olvashat oldalunkon.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Étrend kiegészítők, Bőr- és testápolás, Háztartási és ipari tisztítószerek, testsúly csökkenés, sport, egészség megőrző programjaink, összes termékünk.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (webáruházunknál 0%Áfa), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! Az árak forintban értendőek.

Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak Bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A vásárlás csak regisztrációval lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

Ha önnek van már törzsvásárlói tagsága amit más NeoLife forgalmazónál váltott ki korábban, vagy már NeoLife forgalmazó egy másik szponzornál, (a NeoLife Viselkedési Normák 7. pontja alapján) nem vásárolhat webáruházunkban!

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül, vagy átutalásos fizetés esetén az utalás beérkeztét követő 2 munkanapon belül.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Rendelés menete

  • Tegye a kosarába a kiválasztott tételeket a termék melletti KOSÁRBA gomb megnyomásával
  • Kattintson a fenti KOSÁR-ra vagy nyomja meg a FIZETÉS gombot, majd kosara megnyitásakor ellenőrizheti megrendelt tételeit. Kattintson a lap alján található KÖVETKEZŐ gombra.
  • Ha még nem regisztráltál itt megteheti, vagy beírhatja regisztrált felhasználónevét, jelszavát
  • Adja meg a szállítási címet, majd kattintson a KÖVETKEZŐ gombra
  • Válassza ki a szállítási módot, olvassa el a szállítási és fizetési feltételeket, majd jelölje be ha elfogadja azokat, és kattitson a KÖVETKEZŐ gombra
  • Válassza ki a fizetési módot, majd kattintsin a MEGERŐSÍTEM A MEGRENDELÉSEM gombra

A megrendelés elküldése regisztráció nélkül nem lehetséges!Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

Tájékoztatjuk vásárlóinkat esetleges adatbeviteli hibák technikai módosításának, jelzésének lehetőségéről! Külön felhívjuk a megrendelő figyelmét a telefonszám, és az e-mail cím pontos megadására, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel, és a megrendelés teljesítése. Az email-ben történő vissza igazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a megrendeléskor bejelölt előre utalással cégünk bankszámlaszámlára (Elektronikus fizetés), vagy utánvétes fizetéssel kézhezvételkor csomag átvételekor kell kifizetni, vagy Paypal-on történő fizetés paypal regisztrációval rendelkezők részére, valamint Online bankártyás fizetéssel is lehetséges.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor megvizsgálni, és esetlegesen a csomagon vagy termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a PDS és a GLS Futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-16 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, majd 1 napig tárolja. Emailben vagy telefonon kérheti más címre, vagy autómatába történő szállítást. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Megrendeléseiket Budapesten és agglomerációjában a PDS Futárszolgálat viszi házhoz. Elérhetőségeik: 

Csomagkeresés: https://pdshungary.hu/csomagkovetes/

Telefonszám: +36(70) 866-28-55; +36(70) 866-28-66
(Az ügyfélszolgálat munkanapokon 07:00 és 17:00 óra között hívható.)

nem budapesti ill. annak vonzáskörzetébe tartozó rendeléseket a GLS Futárszolgálat kézbesíti. Elérhetőségeik:

Csomagkeresés: https://www.ecsomag.hu/hu/csomagkereses

Telefonszám: +36 29 886 670

(Az ügyfélszolgálat munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között hívható.)

A GLS-sel történő megrendelések csomagautomatába és csomagopontra is kérhetőek! Fontos, hogy a megrendelés bankkártyával vagy banki átutalással előre kifizetésre kerüljön. Első lépésként, amíg a fejlesztés nem zárul le, a csomagok kézbesítésének alapbeállítása továbbra is háztól-házig szállítás lesz. Azokon a területeken, ahol a GLS futárszolgálat fogja kézbesíteni a küldeményeket, a visszaigazoló emailben a MÓDOSÍTÁS gombra kattintva akár egy csomagautomatába vagy csomagpontra is átkérhetik  a csomagjukat. A szállítási adatok változása bizonyos esetekben plusz egy nappal meghosszabbíthatja a kiszállítás időtartamát. Csomagautomatát 1-2 darabos küldemény (max. súly kb. 5-6 kg) esetében érdemes választani. Nagyobb súlyú és terjedelmű csomagoknál a csomagpont vagy háztól-házig szállítás a megengedett.

Házhoz szállítás díjszabása

A szállítási díj 1.590,-Ft, valamint 100 pontérték feletti vásárlás esetén Díjmentes.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben 8 napon belül át tudja utalni a megrendelésének összegét, vagy a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban.

Törzsvásárlói tagfelvételi kérelem

A törvásárlói kedvezményét csak a webáruházunkban leadott rendelésekre válthatja be, más forgalmazóknál nem használható fel. Ha önnek van már törzsvásárlói tagsága amit más NeoLife forgalmazónál váltott ki korábban, nem vásárolhat webáruházunkban! Amint régi  vásárlói tagsága lejárt és újra szeretne regisztrálni nálunk, állunk szíves rendelkezésére.

– A regisztrációtól kezdődően a  NeoLife Tagok a mindenkori NeoLife Tagok részére kiadott árjegyzékben feltüntetett kedvezményes árakon, vagy webáruházi bejelentkezési utáni tagi kedvezményes árakon vásárolhat a www.live-natural.hu webáruházunkban, vagy közvetlenük a NeoLife International Kft.-től.

– A NeoLife Tag kérheti a megrendeléseinek akár ingyenes házhozszállítását amint megrendelésének összege meghaladja a 40.000,-Ft-ot, vagy a 100 pontot. A termékek pontértékét a termék leírás részben találja minden termék esetében.

– A NeoLife Tag a megvásárolt termékeket nem viszontértékesítheti, a termékeinkkel kereskedelmi tevékenységet nem folytathat.

– A NeoLife Tag a vásárlásai/forgalma után semmilyen további visszatérítésre nem jogosult, kivéve a webáruházunkban történő vásárlás esetén kapott hűségpontok.

– A NeoLife Tagság 12 hónapig érvényes, és a mindenkori legutolsó vásárlástól újra 12 hónapig autómatikusan 12 hónapig érvényes marad.

A vevő jelen Szerződési feltételek elfogadásával kijelenti, hogy a regisztrációkor megadott adatok a valóságnak megfelelnek, és egyben hozzájárul, hogy a NeoLife International Kft. a vevő adatait kezelje a tagsági, szállítási és ehhez kapcsolódó egyéb szerződéses jogviszonyok teljesítésének érdekében.

Disztribútori (forgalmazói) regisztráció

Disztribútori regisztrációhoz e-mailbe küldjük az Általános szerződési feltételeket tartalmazó formanyomtatványt, melyet elolvasás után kitöltve, aláírva tudunk elfogadni. A regisztráció csak ezt követően érvényes.

A szolgáltatás igénybevétele

1. A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárlók által megrendelt termékeket a megrendelésben rögzített határidőn belül leszállítsa. Mindazonáltal azon – elsődlegesen egyedi – megrendelt termékek esetében, amelyeket a Szolgáltató külső partnertől szerez be, előfordulhat, hogy a megrendelt terméket a Szolgáltató partnere időközben értékesítette. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

 – A terméket saját költségén küldje vissza a Coolkids Bt. címére (5600 Békéscsaba, Jókai u. 20. 4/14..), és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

 – Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

 – Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

3. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

4. A Live-Natural.hu megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet irányadóak.

5. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének további feltételei a www.live-natural.hu oldalon a Szállítási ési feltételek – Súgó menüpontban olvashatóak.

Egyéb rendelkezések

1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

3. A Felhasználó feliratkozhat a live-natural.hu oldalon a hírlevelére. A feliratkozással a Felhasználó elfogadja a live-natural adatkezelési szabályzatát és hozzájárul ahhoz, hogy adatait a Szolgáltató adatkezelési céllal használja.

4. A felhasználó a hírlevél önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

5. A live-natural magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét .

6. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Tel/Fax: 06-66/324-976

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu

Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik, az info@live-natural.hu címen.

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot. Elérhetősége:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

7. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét XXX napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft, vagy az alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a fogyasztót megilletik a szavatossági jogok.  A Ptk. 6:163. § (2) bekezdése alapján minden termékre – fogyasztói szerződés esetén – a termék átvételétől számított 2 éven belül érvényesíthető szavatossági igény. A kötelező, jogszabályon alapuló jótállásra vonatkozó 151/2003.Korm. rendelet 2. § (1) bekezdése alapján a rendelet 1. mellékletében felsorolt termékekre 1 év jótállás vonatkozik. 

8. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Törzsvásárlói regisztráció megvásárlása után (vásárlási lehetőséget megtalálja a termékeink között) lehetősége nyílik átlagos 15-17% kedvezménnyel vásárolni webáruházunkban. Minden vásárlás után automatikusan 1 évvel hosszabbodik a törzsvásárlói státusza. Minimum rendelés vagy egyéb kötelezettsége nincs!

30pont feletti vásárlás esetén (termékeke pontértéke a termék leírások alatt található) ingyenes törzsvásárlói tagságra jogosult, melyet telefonon (06-30-860-1039) vagy emailben (info@live-natural.hu) kell igényeljen!

A törzstörzsvásárlói tagságot csak egyszer kell kiváltania. Ha évente legalább 1x vásárol mindig meghosszabbodik automatikusan, így évekig használhatja kedvezményét. Amennyiben több mint 1 évig nem vásárol tőlünk, a tagság megszűnik. Megszűnt tagság bármikor újra kérhető új regisztrációval.

Amennyiben több mint egy évig nem vásárol tőlünk, törzsvásárlói tagsága automatikusan megszűnik. Megszűnést követően bármikor újra igényelhető tagi mappa vásárlásával vagy 30pont feletti rendeléssel.

Törvényi hivatkozások:

Adatkezelés: 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)

Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Jótállás: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

Szerzői jogok:

1999. évi LXXVI. törvény

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommalösszefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokravonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól