Szállítási és fizetési feltételek – Súgó (GyIK)

Ön a www.live-natural.hu internetes áruházában jár, ahol teljes, törzsvásárlói vagy forgalmazói áron rendelheti meg termékeinket.
Kiváló minőségű táplálék kiegészítőket, környezetbarát tisztítószereket, bőrbarát kozmetikumokat vásárolhat meg nálunk, valamit információkat szerezhet az egészséges életmódról, helyes táplálkozásról.
Több száz elégedett vásárlónk van, legyen Ön is az!

Szolgáltatásaink:

  • Egyszerű első vásárlás
    Nálunk már az első vásárlása is gyors és egyszerű!
  • Házhoz szállítás
    Szállítási díjaink a vásárlás értékétől függően változnak. Ingyenes a kiszállítás 40 000 Ft feletti megrendelés esetén, egyéb esetben 1.590,-Ft egységesen megrendelésenként.
  • Vásárlási kedvezmény
    Törzsvásárlói áron 15-17% kedvezménnyel juthat hozzá termékeinkhez. Vásároljon törzsvásárlói tagi mappát vagy rendeljen 30pont feletti terméket az ingyenes törzsvásárlóvá válásoz és juttassa el törzsvásárlói kérelmét hozzánk e-mailben.
  • Hírlevél
    Akcióinkról, újdonságainkról, híreinkről hírlevelünkben tájékoztatjuk.

Egyszerű első vásárlás

Nálunk már az első vásárlás is gyors és egyszerű ─ regisztrációja, az első vásárlással együtt automatikusan megtörténik:

  • Tegye a kosarába a kiválasztott tételeket a termék melletti KOSÁRBA gomb megnyomásával
  • Kattintson a fenti KOSÁR-ra vagy nyomja meg a FIZETÉS gombot, majd kosara megnyitásakor ellenőrizheti megrendelt tételeit. Kattintson a lap alján található KÖVETKEZŐ gombra.
  • Ha még nem regisztráltál itt megteheti, vagy beírhatja regisztrált felhasználónevét, jelszavát
  • Adja meg a szállítási címet, majd kattintson a KÖVETKEZŐ gombra
  • Válassza ki a szállítási módot, olvassa el a szállítási és fizetési feltételeket, majd jelölje be ha elfogadja azokat, és kattitson a KÖVETKEZŐ gombra
  • Válassza ki a fizetési módot, majd kattintsin a MEGERŐSÍTEM A MEGRENDELÉSEM gombra

Kellemes első vásárlást kívánunk!

Segítség PayPal-lal történő fizetéshez, PayPal fiók nyitásához: https://www.paypal-europe.com/magyar/index.html

Megjegyzés rovat

A megjegyzés rovatot a rendelés lezárása és összeállítása után olvassák kollégáink. Futáros kiszállítás esetén ez a csomagolás előtt történik meg.
Kérjük, hogy mindig röviden, lényegre törően fogalmazza meg megjegyzését. Visszajelzésre, válaszra igényt tartó kérését, kérdését intézze rögtön ügyfélszolgálatunkhoz (info@live-natural.hu illetve 06/30/860-1039), hogy arra mielőbb válaszolni tudjunk, ne veszíthesse aktualitását.

Regisztráció

Kérjük, töltse ki a regisztrációs mezőket, illetve válasszon felhasználónevet és jelszót!
Fontos! Adatait bizalmasan kezeljük. A későbbiekben adatait a láblécben található FIÓKOM – Személxes adataim menüpontban módosíthatja.

Keresés

A keresett terméknek megfelelő termékcsoportot kiválaszthatja a főmenüből, vagy a keresősáv melletti gördülősávból.

Más termékek keresése – a megfelelő termékcsoport kiválasztásával.

Kosár

A vásárlás első lépése a kiválasztott tételek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelezi Önt vásárlásra, amennyiben meggondolja magát, akkor a “törlés” gombbal bármely tételt kiveheti a kosárból. A kosárba tett termékek addig maradnak a kosárban míg ki nem törli őket.

Több darab vásárlása

Amennyiben egy termékből több darabot szeretne vásárolni, a kosár oldalon növelheti vagy csökkentheti a darabszámot, a darabszám melletti “+” vagy “-” gombra kattintva, ahány darabra szüksége van!

Rendelés lemondása, elállás joga

Amennyiben megrendelését vagy csak egy tételt szeretne lemondani, azt kérjük emailben jelezze: info@live-natural.hu

A webes vásárlás legjelentősebb előírásait a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében  a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 munkanapon belül. Írásbeli lemondás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül, és a megérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlásátt.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, erre az átvételtől számított 8 napon belül van lehetőség.

Vásárlás

Megrendeléseit megtekintheti oldalunk láblécében a “Rendeléseim” menüpontban.
A csomagban minden esetben kiküldjük az Ön által megadott adatokkal kiállított számlát, melyen a megrendelt termékek tételesen szerepelnek.
Egy rendelésen belül számlát bontani sajnos nem tudunk! Ha bizonyos tételekről külön számlát kér, ezeket a termékeket külön kell megrendelnie.
Megrendeléséről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld.

Fizetési feltételek

A futáros kiszállítású rendelések fizethetőek készpénzben az áru átvételekor.

Elektronikus fizetési mód választásánál a mergendelést követően megadott bankszámlaszámunkra kérjük a megrendelése végösszegét elutalni. Amint átutalása megérkezik bankunkhoz, postázzuk Önnek megrendelését. Ebben az esetban a szállítási  idő az Ön utalásától függ. Amennyiben megrendelésének összege 8 napon belül nem érkezik meg, töröljük megrendelését!

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

PayPal számlával rendelkezőknek paypal fizetés is elfogadott, megrendelés leadásakkor azonnal fizetheti megrendelését Paypal fizetési mód kiválasztásával. Ez a fizetési mód előre fizetésnek számít, így megrendelt termékét csomagolás után szállítjuk is. Várható szállítási idő 1-2 munkanap.

Átvételi módok, szállítási költség, szállítási  határidő

Az oldalunkon rendelt termékek házhoz szállítással rendelhetőek.

·         1 napos házhoz szállítás

Raktáron lévő termékekre 1 napos házhoz szállítást vállalunk, amennyiben rendelésüket munkanapokon 12 óráig leadják.

A szállítási idő utánvétes és paypal-on történő fizetés esetén 1-2 munkanak, elektronikus előre utalás esetén utalásától számított 1-2 munkanap.

·         Házhoz szállítás Magyarországon

Webáruházunk megrendeléseit kisebb csomagoknál a Foxpost-Barion Payment Zrt., nagyobbaknál a Trans o Flex-Express One Kft. Futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-16 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.  Az át nem vett és újra kiküldött csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Magyarországon érvényes szállítási áraink 2022.03.03-tól minden esetben 1.590,-Ft.

100 pontérték feletti vásárlás esetén Díjtalan! a szállítási adatoknál Magyarország van megadva vagy egyáltalán nincs ország kiválasztva.

1 napos házhoz szállítás!

Raktáron lévő könyvekre 1 napos házhoz szállítást vállalunk, amennyiben rendelésüket munkanapokon 12 óráig leadják. Az 1 napos szállítási határidőt a könyvek mellett tüntetjük fel, ezt megrendeléseik során kísérjék figyelemmel.
Amennyiben az 1 napos határidővel rendelhető könyvekből a megrendelni kívánt mennyiség több, mint a rendelkezésre álló raktárkészlet, akkor a vállalt szállítási határidő 3-5 napra módosul, s ezt már a rendelés rögzítése előtt jelzi rendszerünk.
A másnap (következő munkanapon) történő kézbesítést csak abban az esetben tudjuk vállalni, ha a megrendelés során a kosárba csak 1 napos szállítási garanciával vállalt termékek kerülnek.
Személyes átvétel esetén a határidő 2 napra módosul.

Megjegyzés rovat

A megjegyzés rovatot a rendelés lezárása, összeállítása után olvassák kollégáink. Futáros kiszállítás esetén ez csomagolás előtt, személyes (bolti) átvét esetén pedig az átvevőhelyre való kiérkezés után történik meg.
Kérjük, hogy mindig röviden, lényegre törően fogalmazza meg megjegyzését! Visszajelzésre, válaszra igényt tartó kérését, kérdését intézze rögtön ügyfélszolgálatunkhoz (info@live-natural.hu illetve 06-30-860-1039), hogy arra mielőbb válaszolni tudjunk, az ne veszíthesse aktualitását.

Akciók, kedvezmények

– Törzsvásárlói program

Törzsvásárlói regisztráció legalább 30 pontérték feletti vásárlás esetén kérhető. Törzsvásárlóként lehetősége nyílik átlagos 15-17% kedvezménnyel vásárolni webáruházunkban. Minden vásárlás után automatikusan 1 évvel hosszabbodik a törzsvásárlói státusza. Minimum rendelés vagy egyéb kötelezettsége nincs!

30pont feletti vásárlás esetén (termékeke pontértéke a termék leírások alatt található) ingyenes törzsvásárlói tagságra jogosult, melyet telefonon (06-30-860-1039) vagy emailben (info@live-natural.hu) kell igényeljen!

A törzstörzsvásárlói tagságot csak egyszer kell kiváltania. Ha évente legalább 1x vásárol mindig meghosszabbodik automatikusan, így évekig használhatja kedvezményét. Amennyiben több mint 1 évig nem vásárol tőlünk, a tagság megszűnik. Megszűnt tagság bármikor újra kérhető új regisztrációval.

Amennyiben több mint egy évig nem vásárol tőlünk, törzsvásárlói tagsága automatikusan megszűnik. Megszűnést követően bármikor újra igényelhető tagi mappa vásárlásával vagy 30pont feletti rendeléssel.

A törvásárlói kedvezményét csak a webáruházunkban leadott rendelésekre válthatja be, más forgalmazóknál nem használható fel. Ha önnek van már törzsvásárlói tagsága amit más NeoLife forgalmazónál váltott ki korábban, nem vásárolhat webáruházunkban! Amint régi  vásárlói tagsága lejárt és újra szeretne regisztrálni nálunk, állunk szíves rendelkezésére.

 Hírlevél

Akcióinkról és egészséggel kapcsolatos híreinkről hírlevelünkben küldünk tájékoztatást.
Hírleveleinkre oldalun k bal oldali részén az email címe beírásával iratkozhat fel.

Vélemények

A termékekhez felhasználóinkvéleményeket ill. terméktapasztalatokat írhatnak.
Hozzászólás írása nemcsak regisztrált, bejelentkezett felhasználóink hanem az oldalra látogatók számára is lehetséges. A hozzászólások előzetes moderációt követően kerülnek fel a termékhez. Az oda nem illő, vagy jó ízlést sértő kommentárokat töröljük.

Ügyfélszolgálat

Bármilyen kérdéssel, észrevétellel kapcsolatban forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, munkanapokon 09:00-16:00 óra között a 06/30/860-1039 telefonszámon, vagy az info@live-natural.hu e-mail címen.

Internet-böngésző beállításai

Ahhoz, hogy áruházunkat használhassa, szükséges, hogy Internet-böngészője adatvédelmi beállításai megfelelőek legyenek. Ha a nyitólapon figyelmeztetést kapott, kérjük az alábbiaknak megfelelően állítsa be böngészőjét (Internet Explorer 6 böngésző esetén)!

Cookie-k engedélyezése Internet Explorer 6 böngésző esetén:

Eszközök legördülő menü »» InternetBeállítások »» Adatvédelem fül »» Speciális gomb »» Az automatikus cookie kezelés felülbírálata (kipipálni) »» Elfogadás (bejelölni)

Internet Explorer 8 böngésző esetén: Eszközök legördülő menü »»Kompatibilitás nézet»»live-natural.hu webhely hozzáadása

Virtuális vásárlási utalvány és ajándékkártya

·         Ajándékkártyák

  • Amennyiben Ön Live-Natural.hu ajándékkártyát kíván ajándékozni, azt megrendelheti e-mailben. Az ajándékkártya kizárólag a live-natural.hu webáruházban történő vásárláshoz használható fel.

A leggyakrabban feltett kérdések

Mit tegyek, ha…

  • Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni?
    Valószínűleg nem erősítette meg regisztrációját. Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
  • E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer?
    Valószínűleg korábban már megkísérelt regisztrálni az adott e-mail címmel. A “bejelentkezés”-nél kérhet jelszó-emlékeztetőt, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat!
  • Elfelejtettem felhasználónevemet, jelszavamat?
    Kérjen automatikus jelszó-emlékeztetőt a Bejelentkezés menüpontnál, vagy keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
  • Az általános keresőben nem találok egy terméket?
    Keresse a részletes keresőben! Lehetséges, hogy jelenleg nincs belőle példányunk, de előjegyezhető.
  • Bejelentkezés után egyéb termékeket találok a kosaramban?
    Előző látogatása alkalmával tette bele azokat. Újbóli bejelentkezése alkalmával rendszerünk az elérhető tételeket visszatette a kosarába.
  • Mit írhatok a “megjegyzés” rovatba?

    A munkatársainknak szóló részbe:
  • az általunk vállalt határidő utáni szállítási, átvételi dátumot
  • rendelések egy csomagban történő kézbesítésének igényét (előjegyzésre nem tudunk rendelést váratni!)
  • az(oka)t a napo(ka)t, melyeken nem tudja átvenni rendelését

Futárnak szóló részbe:

  • ha a csomagot Ön helyett más (szomszéd, kolléga, portás stb.) is átveheti
  • az ingatlan, vagy azon belül a pontos cím megközelítését, ha ezt szükségesnek véli
  • telefonos egyeztetésre vonatkozó igényt – mivel az nem része a szolgáltatásnak, a futár ezt nem köteles figyelembe venni, így az erre vonatkozó kérés teljesítését sajnos nem tudjuk garantálni